Awaria silnika

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
toM3k
Posty: 80
Rejestracja: ndz mar 16, 2008 21:33
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Awaria silnika

Post autor: toM3k » wt lis 18, 2008 20:56

Po wymianie Zimmerringu, zregenerowaniu alterantora (też jebnął), wymiany pompy oleju (piszczała jak cholera), oczywiscie zmieniłem paski + 2 rolki. Po zrobieniu na nich 1tys km, ostrej jazdy oba paski się zerwały (wspomaganie i ładowanie) Nie dali mi chyba firmowych, zresztą nie wiem nawet czy jest jakaś różnica. Jak zakładali to mieli problem bo jeden zsuwał się z 1 ząbka. Czy to może być wina nieorginalnych pasków czy coś źle przykręcone? Bo nie wiem czy mam jechać z tak śmieszna żeczą do serwisu już... A boje się ze strzeli w trasie.
Tak wogóle bez ładowania da się przejechać do 10 km mniej więcej.

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: Awaria silnika

Post autor: jackson » wt lis 18, 2008 21:26

Nie jest to wina pasków jeżeli przy montażu już coś było nie tak. Pasek zsuwał się z jednego ząbka to któreś koło albo rolka nie pracuje w osi. Coś może jest krzywe albo ma luz na łożysku.
ZJAR

Awatar użytkownika
*MATI*
Posty: 173
Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Awaria silnika

Post autor: *MATI* » śr lis 19, 2008 12:57

toM3k, Ja wczoraj składałem swoje auto poszedł mi alternator kupiłem nowy orginalny ,2 paski bosha i 2 napinacze +filtyry oleje.... Powiem Ci tak z paskami nie ma problemu u mnie mimo ze nie orginal pasuja idealnie zajeło mi to 3min wywalic stary władowac nowy wiec jedz do tego serwisu i SPAL TĄ BUDE :!: jak nie potrafią nawet paska wymienic to niech sie nie biora za takie auto :!:

Co do twojego ładowania to chyba nie wiesz co piszesz....bo mam rozumiec szczelil Ci pasek "klinowy" i nie wiesz co robic :?:
Profesjonalny Serwis Samochodowy oraz Pomoc Drogowa www.MatCars.pl

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Awaria silnika

Post autor: allcar » sob lis 22, 2008 04:09

Paski wielorowkowe spadają m.in. jak zamontowane zostaną nie dokładnie, a chodzi o to że jak pasek nie zostanie nałożony całą swoją powierzchnią na koło napędzane, w swoje odpowiednie miejsce i oczywiście na jednej osi z pozostałymi współpracującymi napędami, to oczywiście spadnie.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ